Taas uusi lenkki Skillwellin remmiin – Sirkku Jauhiainen mukaan vahvistamaan myyntiä ja markkinointia

Skillwellin tiimiin on saatu taas uutta virtaa! Heti vuoden vaihtuessa riveihimme astui Sirkku Jauhiainen, joka ryhtyy vauhdittamaan Skillwellin myyntiä ja markkinointia.


Klaukkalassa perheineen asuva Sirkku ryhtyy heti ensitöikseen haalimaan palvelullemme uusia asiakkuuksia. Samalla hän takoo Skillwellille entistä kovempaa näkyvyyttä markkinoinnin keinoin. Uuteen työtehtävään tarttuminen tuntuu luontevalta, sillä usko palveluun on luja.


– Haluan muuttaa ihmisten ajattelutapaa. Aika moni ajattelee edelleen, että kehittäjän pitäisi olla suomalainen ja työskennellä omalla toimistolla, vaikka todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä, hän pohtii.

Lisäksi Jauhiainen tietää kokemuksensa pohjalta, kuinka tärkeää myynnin ja markkinoinnin rinta rinnan kuljettaminen on.

– Myynnin ja markkinoinnin pitää toimia saumattomasti yhdessä, jotta voidaan taata asiakkaille paras mahdollinen asiakaskokemus. 


Aidosti kiinnostunut asiakkaasta

Ensisijaisesti pääkaupunkiseudun asiakkuuksista vastaava Sirkku kertoo odottavansa uudelta työltään tekemisen meininkiä ja sitä, että hän pääsee ratkaisemaan yhdessä asiakkaan kanssa osaajapulan luomia esteitä.


– Minulla on aito halu auttaa. Olen kiinnostunut asiakkaasta ja haluan viedä asioita eteenpäin. Eikä vain niin, että tulee kaupat, vaan haluan rakentaa pitkiä asiakassuhteita.


Kymmenen vuotta myynnin ja markkinoinnin parissa on muovannut Sirkusta oman alansa vahvan ammattilaisen. Aiemmin hän on työskennellyt Euroloanilla (nykyään Mash) kehittämässä markkinoille monikanavaista maksutapaa ja Solteqilla kaupan digitaalisten ratkaisujen parissa sekä viimeisimpänä startup-yritys Viking Theoriesilla markkinoinnissa ja myynnissä.


– Olen nähnyt aiemmissa työpaikoissani ihan omin silmin, miten iso pula ohjelmisto-osaajista on. Siksi näen Skillwellin palvelun tärkeänä ratkaisuna osaajapulaan, Jauhiainen sanoo.