Skillwell Smarter Customer Service

Älykäs asiakaspalvelu

Skillwellin asiakaspalvelu AI-ratkaisu hyödyntää AWS:n kehittyneitä Generatiivisen tekoälyn -teknologioita, vähentäen asiakaspalvelutyöhön liittyvän manuaalisen työn määrää luomalla automaattisesti yhteenvetoja ja keräämällä tietoja, jotka voidaan automaattisesti ohjata haluttuun tiketöintijärjestelmään AWS:n serverless palveluiden avulla, poistaen tarpeen manuaaliselle tietojen kirjaamiselle. Säästäen merkittävästi aikaa ja työskentelyä tehostaen.

Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu

Ratkaisumme avulla asiakaspalvelutyö on nopeaa ja tehokasta. Annat asiakaspalvelijoillesi mahdollisuuden keskittyä olennaiseen palvelutyöhön, etkä saa ainoastaan tyytyväisempiä asiakkaita, vaan myös asiakaspalvelijoita.

Asiakaspalvelun jälkitöihin voi kulua jopa

5 Minuuttia

Jokaista asiakaskohtaamista kohden asiakaspalvelijan pitää käyttää paljon aikaa jälkitöihin.

Tätä aikaa on mahdollista leikata

Tekoälyllä

Asiakaspalvelutyössä on monta manuaalista prosessia, jotka on mahdollista automatisoida tekoälyn avulla.

Säästäen jälkitöihin kuluvaa aikaa jopa

100%

Aikaa vievät manuaaliset tehtävät kuten esimerkiksi tiketointi, litterointi ja kielikäännökset on mahdollista poistaa rutiinista kokonaan.

Tekoälyavusteisen asiakaspalvelun hyödyt

Ajansäästö

Tekoäly automatisoi aikaa vievät tehtävät, kuten litteroinnin ja tiedon kirjaamisen, mikä mahdollistaa asiakaspalvelijoiden käsitellä enemmän yhteydenottoja nopeammin.

Parantunut tarkkuus

Tekoäly vähentää inhimillisten virheiden mahdollisuutta automatisoimalla tietojen syöttämisen ja tiivistämisen, mikä varmistaa tarkemmat ja johdonmukaisemmat tiedot.

Parempi asiakaskokemus

Nopeampi jälkikäsittely tarkoittaa nopeampia jatkotoimia ja ratkaisuja, mikä johtaa sujuvampaan ja reagoivampaan asiakaskokemukseen.

Tuottavuuden kasvu

Kun tekoäly hoitaa rutiinitehtävät, asiakaspalvelijat voivat keskittyä monimutkaisempiin ja arvoa lisääviin tehtäviin, mikä parantaa tuottavuutta.

Johdonmukaisuus

Tekoäly varmistaa, että yhteenvetoja ja tietoja kirjataan samalla tavalla eri vuorovaikutuksissa, mikä johtaa yhtenäiseen palvelun laatuun.

Kustannussäästöt

Tekoäly tehostaa jälkiprosesseja, mikä vähentää manuaalisten tehtävien vaatimaa aikaa ja resursseja, johtaen kustannussäästöihin yritykselle.

Lisätehoa asiakaspalveluun

Vaikka asiakaspalvelussa keskeistä näyttää olevan itse puhelun aikana tapahtuva vuorovaikutus, suuri osa aikaa vievistä tehtävistä tapahtuu usein vasta puhelun jälkeen. Kun asiakasta on palveltu, asiakaspalvelijan täytyy kirjata tiedot eri järjestelmiin. Tähän kuuluu manuaalinen tikettien luominen tai päivittäminen, tärkeiden tietojen kirjaaminen ja puhelun sisällön tiivistäminen. Nämä jälkikäteen tehtävät prosessit ovat kriittisiä tarkkojen tietojen ylläpitämiseksi, jatkotoimenpiteiden varmistamiseksi ja mainion asiakaskokemuksen tarjoamiseksi. Kuitenkin nämä tehtävät voivat viedä paljon aikaa, sillä ne vaativat huolellisuutta ja tarkkaa dokumentointia, jotta keskustelun keskeiset asiat ja tarvittavat jatkotoimenpiteet tulevat kirjatuiksi. Hyödyntämällä AWS:n vankan kehyksen päälle rakennettuja tekoälyratkaisuja, on mahdollista vähentää asiakaspalvelijan manuaalista, mutta tarpeellista tekemistä.

Ratkaisumme

Moderni tekoäly voi merkittävästi nopeuttaa asiakaspalvelun jälkeisiä prosesseja automatisoimalla monia manuaalisia tehtäviä. Tekoälyyn perustuvat palvelut, kuten automaattinen puheentunnistus, tekstin tiivistäminen ja tiedonkeruu, voivat poistaa suuren osan asiakaspalvelijoiden työtaakasta. Puhelun päätyttyä tekoäly voi välittömästi muuttaa keskustelun puheesta tekstiksi, tiivistää puhelun keskeiset kohdat ja kirjata tarvittavat tiedot järjestelmiin. Tämä ei ainoastaan nopeuta työskentelyä, vaan myös vähentää virheiden mahdollisuutta, mikä parantaa asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta. Tekoäly mahdollistaa asiakaspalvelijoille enemmän aikaa keskittyä asiakkaiden tarpeisiin, kun rutiinitehtävät hoituvat automaattisesti taustalla.

Miksi valita AWS pilvipalvelutarjoajaksesi?

Globaali infrastruktuuri

AWS:llä on maantieteellisesti laaja, hajautettu datakeskusten verkosto, joka tarjoaa infrastruktuuriresursseja useilla alueilla ympäri maailmaa. Tämän maailmanlaajuisen kattavuuden avulla sovellukset ja palvelut voidaan ottaa käyttöön lähempänä loppukäyttäjiä, mikä vähentää viivettä ja varmistaa korkean käytettävyyden.

Käyttövalmiit palvelut

AWS tarjoaa laajan valikoiman esikonfiguroituja ja käyttövalmiita palveluita tietojenkäsittelystä ja tallennustilasta koneoppimiseen ja analytiikkaan. Nämä palvelut säästävät aikaa ja resursseja infrastruktuurin määrittämisessä ja hallinnassa.

Luotettava tietoturva

AWS painottaa voimakkaasti tietoturvallisuutta. AWS tarjoaakin erilaisia työkaluja ja ominaisuuksia, jotka auttavat käyttäjiä suojaamaan tietonsa. Yritykset ja valtion organisaatiot luottavat AWS:n tietoturvakäytäntöihin maailmanlaajuisesti.

Ota yhteyttä

Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Tai varaa tapaaminen suoraan kalenteristamme.
Nimi*
Puhelinnumero
Sähköposti*
Viesti

Skillwell on 2018 perustettu timanttinen tiimi Jyväskylästä. Asiantuntijoillamme on vahvaa osaamista digitaalisista palveluista, AWS-pilvipalveluista ja integraatioratkaisuista. Yritykset tuntevat meidät luotettavana ja ajassa mukana olevana IT-kumppanina.

Kauppakatu 39

40100 Jyväskylä

© Skillwell Oy 2023

Hei! Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa?