Skillwell Smarter Customer Service

Älykäs asiakaspalvelu

Skillwellin asiakaspalvelu AI-ratkaisu hyödyntää AWS:n kehittyneitä Generatiivisen tekoälyn -teknologioita, vähentäen asiakaspalvelutyöhön liittyvän manuaalisen työn määrää luomalla automaattisesti yhteenvetoja ja keräämällä tietoja, jotka voidaan automaattisesti ohjata haluttuun tiketöintijärjestelmään AWS:n serverless palveluiden avulla, poistaen tarpeen manuaaliselle tietojen kirjaamiselle. Säästäen merkittävästi aikaa ja työskentelyä tehostaen.

Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu

Ratkaisumme avulla asiakaspalvelutyö on nopeaa ja tehokasta. Annat asiakaspalvelijoillesi mahdollisuuden keskittyä olennaiseen palvelutyöhön, etkä saa ainoastaan tyytyväisempiä asiakkaita, vaan myös asiakaspalvelijoita.

Asiakaspuhelujen jälkitöihin voi kulua jopa

5 Minuuttia

Jokaista asiakaskohtaamista kohden asiakaspalvelijan pitää käyttää paljon aikaa jälkitöihin.

Tätä aikaa on mahdollista leikata

Tekoälyllä

Asiakaspalvelutyössä on monta manuaalista prosessia, jotka on mahdollista automatisoida tekoälyn avulla.

Säästäen jälkitöihin kuluvaa aikaa jopa

100%

Aikaa vievät manuaaliset tehtävät kuten esimerkiksi tiketointi ja muut mahdolliset kirjaustehtävät on mahdollista poistaa rutiinista kokonaan.

Skillwell Generatiivisen tekoälyn ja AWS pilvipalveluiden kumppanisi

Skillwellillä tarjoamme kehittyneitä pilvipalveluita, pilvikonsultointia ja Generatiivisen tekoälyn ratkaisuja yrityksille, jotka pyrkivät optimoimaan ja tehostamaan toimintaansa. Osaamisemme skaalautuvuuden parissa yhdistettynä syvälliseen asiantuntemukseen mahdollistaa pilven optimoinnin ja tekoälyn hyödyntämisen parhailla mahdollisilla tavoilla.

Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Tai varaa tapaaminen suoraan kalenteristamme.
Nimi*
Puhelinnumero
Sähköposti*
Viesti

Tekoälyavusteisen asiakaspalvelun hyödyt

Ajansäästö

Tekoäly automatisoi aikaa vievät tehtävät, kuten litteroinnin ja tiedon kirjaamisen, mikä mahdollistaa asiakaspalvelijoiden käsitellä enemmän yhteydenottoja nopeammin.

Parantunut tarkkuus

Tekoäly vähentää inhimillisten virheiden mahdollisuutta automatisoimalla tietojen syöttämisen ja tiivistämisen, mikä varmistaa tarkemmat ja johdonmukaisemmat tiedot.

Parempi asiakaskokemus

Nopeampi jälkikäsittely tarkoittaa nopeampia jatkotoimia ja ratkaisuja, mikä johtaa sujuvampaan ja reagoivampaan asiakaskokemukseen.

Tuottavuuden kasvu

Kun tekoäly hoitaa rutiinitehtävät, asiakaspalvelijat voivat keskittyä monimutkaisempiin ja arvoa lisääviin tehtäviin, mikä parantaa tuottavuutta.

Johdonmukaisuus

Tekoäly varmistaa, että yhteenvetoja ja tietoja kirjataan samalla tavalla eri vuorovaikutuksissa, mikä johtaa yhtenäiseen palvelun laatuun.

Kustannussäästöt

Tekoäly tehostaa jälkiprosesseja, mikä vähentää manuaalisten tehtävien vaatimaa aikaa ja resursseja, johtaen kustannussäästöihin yritykselle.

Lisätehoa asiakaspalveluun

Vaikka asiakaspalvelussa keskeistä näyttää olevan itse puhelun aikana tapahtuva vuorovaikutus, suuri osa aikaa vievistä tehtävistä tapahtuu usein vasta puhelun jälkeen. Kun asiakasta on palveltu, asiakaspalvelijan täytyy kirjata tiedot eri järjestelmiin. Tähän kuuluu manuaalinen tikettien luominen tai päivittäminen, tärkeiden tietojen kirjaaminen ja puhelun sisällön tiivistäminen. Nämä jälkikäteen tehtävät prosessit ovat kriittisiä tarkkojen tietojen ylläpitämiseksi, jatkotoimenpiteiden varmistamiseksi ja mainion asiakaskokemuksen tarjoamiseksi. Kuitenkin nämä tehtävät voivat viedä paljon aikaa, sillä ne vaativat huolellisuutta ja tarkkaa dokumentointia, jotta keskustelun keskeiset asiat ja tarvittavat jatkotoimenpiteet tulevat kirjatuiksi. Hyödyntämällä AWS:n vankan kehyksen päälle rakennettuja tekoälyratkaisuja, on mahdollista vähentää asiakaspalvelijan manuaalista, mutta tarpeellista tekemistä.

Ratkaisumme

Moderni tekoäly voi merkittävästi nopeuttaa asiakaspalvelun jälkeisiä prosesseja automatisoimalla monia manuaalisia tehtäviä. Tekoälyyn perustuvat palvelut, kuten automaattinen puheentunnistus, tekstin tiivistäminen ja tiedonkeruu, voivat poistaa suuren osan asiakaspalvelijoiden työtaakasta. Puhelun päätyttyä tekoäly voi välittömästi muuttaa keskustelun puheesta tekstiksi, tiivistää puhelun keskeiset kohdat ja kirjata tarvittavat tiedot järjestelmiin. Tämä ei ainoastaan nopeuta työskentelyä, vaan myös vähentää virheiden mahdollisuutta, mikä parantaa asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta. Tekoäly mahdollistaa asiakaspalvelijoille enemmän aikaa keskittyä asiakkaiden tarpeisiin, kun rutiinitehtävät hoituvat automaattisesti taustalla.

Miksi valita AWS pilvipalvelutarjoajaksesi?

Amazon Web Services (AWS) on maailman kattavin ja laajimmin käytetty pilvipalvelu, joka tarjoaa yli 200 täysin varusteltua palvelua maailmanlaajuisesti. Miljoonat asiakkaat – mukaan lukien nopeimmin kasvavat startupit, suurimmat yritykset ja johtavat valtion virastot – käyttävät AWS:ää alentaakseen kustannuksia, ollakseen ketterämpiä ja innovoivakseen nopeammin.

Globaali infrastruktuuri

AWS:llä on maantieteellisesti laaja, hajautettu datakeskusten verkosto, joka tarjoaa infrastruktuuriresursseja useilla alueilla ympäri maailmaa. Tämän maailmanlaajuisen kattavuuden avulla sovellukset ja palvelut voidaan ottaa käyttöön lähempänä loppukäyttäjiä, mikä vähentää viivettä ja varmistaa korkean käytettävyyden.

Käyttövalmiit palvelut

AWS tarjoaa laajan valikoiman esikonfiguroituja ja käyttövalmiita palveluita tietojenkäsittelystä ja tallennustilasta koneoppimiseen ja analytiikkaan. Nämä palvelut säästävät aikaa ja resursseja infrastruktuurin määrittämisessä ja hallinnassa.

Luotettava tietoturva

AWS painottaa voimakkaasti tietoturvallisuutta. AWS tarjoaakin erilaisia työkaluja ja ominaisuuksia, jotka auttavat käyttäjiä suojaamaan tietonsa. Yritykset ja valtion organisaatiot luottavat AWS:n tietoturvakäytäntöihin maailmanlaajuisesti.

Mitä asiakkaamme sanovat meistä?

Skillwell teki kanssamme ketterää yhteistyötä ja pyrki määrittelemään ongelmamme sekä rakensi hyvät askeleet tietojen käsittelyyn ja esittelyyn. Heillä oli erinomaiset taidot AWS:n ja sen analyysi- ja tekoälytyökalujen kanssa.

Nopea vastausaika, ammattimainen asenne ja erinomainen palvelu.

Koin saavani todellista arvoa konsultoinnista. Kaikki tapaamani henkilöt olivat todellisia AWS-ammattilaisia. Iso peukku!

Tähän mennessä Skillwellin kanssa yhteistyö on ollut melko lyhyt, mutta olemme tyytyväisiä nopeaan, ammattimaiseen ja hyvään palveluun.

Yhteistyö on alkanut erittäin hyvin, ja se on ollut ilo. He ovat osaavia, mahdollistavia, joustavia, nopeita ja ketteriä.

Yhteistyön alun perusteella Skillwell vaikuttaa erittäin osaavalta joukolta, jolla on aito kiinnostus ratkaista ongelmamme. Tähän mennessä kaikki on ylittänyt odotukseni.

Erittäin taitava henkilökunta ja ammattimaiset palvelut. He ovat kehittäneet palveluitaan jatkuvasti viime vuosien aikana ja saavuttaneet nyt erittäin ammattimaisen tason.

Helppoa toimintaa ja keskustelua. Olemme käyneet läpi myös uusia asioita molemmille, mikä on ollut hedelmällistä.

Huippuosaamista ja joustavaa toimintaa. Osaava ja monipuolinen henkilöstö. On mukava työskennellä heidän kanssaan.

Skillwell on todella mahtava kumppani, ja heillä on loistavat AWS-taidot, mikä tekee heistä luotettavan kumppanin kaiken kokoisille yrityksille. Suosittelen lämpimästi Skillwelliä AWS-kehitykseen.

Hyvää yhteistyötä, he kuuntelevat ja toimivat tarkasti sen mukaisesti, mitä tavoittelemme. Heillä on aktiivinen ja konsultoiva rooli yhteisessä projektissamme.

Erinomainen asiakaslähtöinen palveluasenne. Hyvä viestintä. Tekninen osaaminen on korkealla tasolla.

Saamme aina ammattimaista ja luotettavaa palvelua nopeasti, jopa toimistoaikojen ulkopuolella. Skillwell sitoutuu myös selvästi samanlaisiin arvoihin kuin me, mikä on meille erittäin tärkeää.

Skillwell suosittelee aina uusimpia ja parhaita AWS-palveluita liiketoimintatarpeidemme saavuttamiseksi.

He ovat avuliaita ja haluavat käyttää AWS-arkkitehtuurin osaamistaan. Saat oikeat vastaukset tuotekehityksen kehitysuunnitelman mukaan.

He ovat avoimia ja valmiita keskustelemaan erilaisista teknisistä järjestelyistä ja tuomaan kehitysehdotuksia AWS:stä tuotekehityssuunnitelmani pohjalta.

Hyvä ja jatkuva viestintä, ammattitaitoinen henkilökunta ja prosessit.

Skillwell suosittelee proaktiivisesti kaikkia viimeisimpiä ja parhaita AWS-palveluita liiketoimintatarpeiden kustannustehokkaaseen toteuttamiseen.

Erittäin taitavia henkilöitä Skillwellissä. Olen aloittelija AWS-alustalla, ja he selittivät erittäin hyvin, miten asiat toimivat AWS:ssä ja kuinka ratkaisuamme kannattaa arkkitehturoida.

Palvelu oli erinomaista, erittäin joustavaa ja räätälöity tarpeisiimme. Tunsimme olevamme hyvissä käsissä Skillwellin kanssa. Viestintä oli tiivistä ja kysymyksiimme vastattiin nopeasti.

Olen ollut erittäin tyytyväinen heidän asiantuntemukseensa.

Ammattitaitoista ja joustavaa palvelua. Hyvä yleisosaaminen AWS-palveluista.

Erittäin hyödyllinen työpaja meille. Se lisäsi ymmärrystämme siitä, miten käytämme ja miten voisimme käyttää AWS:ää.

Tehokasta ja rehellistä viestintää. Erittäin hyvä AWS-osaaminen ja he pystyvät ehdottamaan hyviä ratkaisuja meidän tarpeidemme ja käyttötapausten perusteella. Hyvä joustavuus työssä.

He täyttävät odotukset. Saimme Amazonin Rekognition-palvelun käyttöömme.

He tarjoavat ammattimaista palvelua ajallaan.

Yhteistyö Skillwellin kanssa sujui sujuvasti, ja he toimittivat sen, mitä lupasivat. On mukava työskennellä toimijan kanssa, johon voi luottaa. Suosittelen ehdottomasti heidän palveluitaan!

Ota yhteyttä

Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Tai varaa tapaaminen suoraan kalenteristamme.
Nimi*
Puhelinnumero
Sähköposti*
Viesti

Skillwell on 2018 perustettu timanttinen tiimi Jyväskylästä. Asiantuntijoillamme on vahvaa osaamista digitaalisista palveluista, AWS-pilvipalveluista ja integraatioratkaisuista. Yritykset tuntevat meidät luotettavana ja ajassa mukana olevana IT-kumppanina.

Kauppakatu 39

40100 Jyväskylä

© Skillwell Oy 2024

Hei! Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa?