Skillwell Amazon Connect

Contact Center-ratkaisut

Edistä asiakaskokemusta ja alenna kustannuksia Skillwellin ja Amazon Connectin, helppokäyttöisen asiakaspalvelukeskuksen avulla. Amazon Connectin avulla on mahdollista perustaa räätälöity asiakaspalvelukeskus nopeasti ja helposti, skaalata kysyntään ja antaa asiakaspalvelijoille mahdollisuus tarjota laadukasta asiakaspalvelua.

Tutustu syvemmin Skillwellin ratkaisuihin lukemalla Admicom Referenssi

Skillwellin kanssa päästiin vauhdikkaasti liikkeelle. Se on meidän talon tapa toimia - kun lähdetään liikkeelle niin sitten pyörähdetään vauhdilla. Skillwellin asiantuntija kävi pari kertaa meillä demoamassa Amazon Connectin toimintaa, ja sitten jo laitettiinkin homma pilotointiin.

Ari Aarniovuori,

Admicom's service manager

Kilpailukyky nousuun laadukkailla asiakaskokemuksilla

Innovatiivisen asiakaspalvelukeskuksen avulla yrityksesi voi parantaa asiakaspalvelua ja varmistaa korkean laadun ja skaalautuvuuden yrityksesi kasvaessa.

Paranna asiakaskokemustasi Amazon Connectin avulla ja vahvista kilpailukykyäsi jo tänään

Vastaa asiakkaiden tarpeisiin reaaliajassa Skillwellin ja Amazon Connectin, helppokäyttöisen asiakaspalvelukeskus avulla.

Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Tai varaa tapaaminen suoraan kalenteristamme.
Nimi*
Puhelinnumero
Sähköposti*
Viesti

Amazon Connect ominaisuudet

Helppo & nopea käyttöönotto

Amazon Connect tarjoaa vaivattoman käyttöönoton, jonka jälkeen voit aloittaa puheluiden vastaanottamisen nopeasti. AWS-hallintakonsolin Contact Flow Editorin avulla voit suunnitella tehokkaita asiakasvuorovaikutuksia.

Skaalautuvuus ja joustavuus

On-demand-contact center mukautuu saumattomasti tarpeisiisi ilman infrastruktuurin käyttöönottoa tai hallintaa. Voit mukauttaa palvelun liiketoiminnan vaihteluihin ja maksat vain todellisesta käytöstä.

Erinomainen luotettavuus

Amazon Connect toimii vankalla AWS-infrastruktuurilla, joka ulottuu useille saatavuusvyöhykkeille maailmanlaajuisesti. Tämä laaja verkosto varmistaa, että Amazon Connect tarjoaa ylivertaisen käytettävyyden, vikasietoisuuden ja skaalautuvuuden.

Pay-as-You-Go Hinnoittelu

Amazon Connectia käyttäessä sinua laskutetaan asiakaskontaktien keston ja määrän perusteella. Ei sitovia sopimuksia, alkumaksuja tai vähimmäiskuukausimaksuja. Hinnoittelu on läpinäkyvää ja perustuu yksinomaan palvelun todelliseen käyttöön.

Integroitu tekoäly

Hyödynnä AWS:n tekoälyä parantaaksesi tehokkuutta ja asiakaskokemusta. Voit integroida esimerkiksi Amazon Lex -chatbotit saumattomasti kontaktivirtoihin tai käyttä älykästä analytiikkaa reaaliaikaiseen keskustelun analysointiin.

Avoin Alusta

Amazon Connect integroituu helposti muihin järjestelmiin, kuten asiakkuudenhallinnan ja markkinoinninautomaation palveluihin.

Monikanavainen asiakaskokemus

Tarjoa räätälöityjä ja automatisoituja sekä asiakaspalvelijan avustamia vuorovaikutuksia Amazon Connectilla. Yhtenäinen monikanavainen ratkaisu mahdollistaa räätälöityjen, tehokkaiden ja proaktiivisten kokemusten tarjoamisen asiakkaiden suosimilla viestintäkanavilla. Asiakaspalvelu on avainasemassa kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen luomisessa. Nykyaikana keskukset tarvitsevat ketteryyttä ja skaalautuvuutta siirtyäkseen paikallisten ja vanhojen ratkaisujen ulkopuolelle ja siirtyäkseen ketterämpään työhön mistä tahansa ja monikanavaisiin skenaarioihin. Amazon Connectin avulla on mahdollista perustaa pilvipohjainen asiakaspalvelukeskus nopeasti ja helposti, skaalata se kysyntää vastaavaksi ja antaa asiakaspalvelijoille mahdollisuus tarjota laadukasta asiakaskokemuksia.

Omnichannel customer experience

Analytiikkaa ja optimointia

Asiakaspalveluprosesseja analysoimalla on mahdollista saavuttaa monia etuja: Asiakastyytyväisyyden Parantaminen: Kipupisteiden tunnistaminen johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin. Tehokkuuden Lisääminen: Työnkulun virtaviivaistaminen tehostaa toimintaa.

Kustannus Säästöt: Tehokkaat prosessit vähentävät resurssien ja henkilöstön tarvetta.

Dataohjattu Päätöksenteko: Tuottaa tietoa strategisiin päätöksiin.

Skaalautuvuus: Mukaudu helposti kasvavaan asiakaskysyntään.

Kilpailuetu: Erinomainen palvelu erottuu markkinoilla.

AWS artificial intelligence services

Miksi valita AWS pilvipalvelutarjoajaksesi?

Amazon Web Services (AWS) on maailman kattavin ja laajimmin käytetty pilvipalvelu, joka tarjoaa yli 200 täysin varusteltua palvelua maailmanlaajuisesti. Miljoonat asiakkaat – mukaan lukien nopeimmin kasvavat startupit, suurimmat yritykset ja johtavat valtion virastot – käyttävät AWS:ää alentaakseen kustannuksia, ollakseen ketterämpiä ja innovoivakseen nopeammin.

Globaali infrastruktuuri

AWS:llä on maantieteellisesti laaja, hajautettu datakeskusten verkosto, joka tarjoaa infrastruktuuriresursseja useilla alueilla ympäri maailmaa. Tämän maailmanlaajuisen kattavuuden avulla sovellukset ja palvelut voidaan ottaa käyttöön lähempänä loppukäyttäjiä, mikä vähentää viivettä ja varmistaa korkean käytettävyyden.

Käyttövalmiit palvelut

AWS tarjoaa laajan valikoiman esikonfiguroituja ja käyttövalmiita palveluita tietojenkäsittelystä ja tallennustilasta koneoppimiseen ja analytiikkaan. Nämä palvelut säästävät aikaa ja resursseja infrastruktuurin määrittämisessä ja hallinnassa.

Luotettava tietoturva

AWS painottaa voimakkaasti tietoturvallisuutta. AWS tarjoaakin erilaisia työkaluja ja ominaisuuksia, jotka auttavat käyttäjiä suojaamaan tietonsa. Yritykset ja valtion organisaatiot luottavat AWS:n tietoturvakäytäntöihin maailmanlaajuisesti.

Amazon Web Services - Usein kysyttyä

Skillwell on 2018 perustettu timanttinen tiimi Jyväskylästä. Asiantuntijoillamme on vahvaa osaamista digitaalisista palveluista, AWS-pilvipalveluista ja integraatioratkaisuista. Yritykset tuntevat meidät luotettavana ja ajassa mukana olevana IT-kumppanina.

Kauppakatu 39

40100 Jyväskylä

© Skillwell Oy 2024

Hei! Haluaisitko keskustella tilanteestasi ilmaisessa palaverissa?